logotipas-atviras-permatomas-01.png

HKR SERIJOS RAMPŲ YPATUMAI

004.jpg

Visa HKR serija dengiama tiktai karšto cinko danga. Nors daugelis rampų dažnai įrengima patalpų kontūro viduje (duobėje), bet dėl savo konstrukcinės specifikos joms tenka dirbti šalčio tiltelio zonoje. Todėl, esant temperatūrų perkritimams, visa rampos konstrukcija dažniausiai tampa kondensato vieta. Atviruose paviršiuose kondensatas dar spėja išsisklaidyti, o uždarose ertmėse tai pastovios drėgmės šaltinis. Būtent todėl rampų konstrukcijos apkraunamos papildomu padidintos korozijos poveikiu.

 

Eksploatuojant krovimo rampas duobėje, beveik visada joje susikaupia šiukšlės. Todėl tokios rampos dirba agresyvioje aplinkoje. Jų laikančiasias konstrukcijas būtina apsaugoti padidintos klasės korozijos apsauga.

001.jpg
002.jpg

​​Nuotrauka, kaip atrodo rampos duobė eksploatacijoje

​​Rampos konstrukcija, eksploatuojama 3-5 metus

Eksploatuojant rampas lauke, jos atitinka pramoninius įrengimus, dirbančius lauko sąlygomis. Tai gana rimtas išbandymas jų antikorozinei apsaugai.

Kaip parodė praktinė patirtis, geriausiai tokias eksploatavimo sąlygas atitinka karšto cinko danga. Ji padengia ne tik konstrukcijos viršutinius plotus, bet padengia ir vidines erdves, maksimaliai apsaugodama visą gamins. Būtent todėl ir buvo pasirinktas šis sprendimas, siekiant maksimalaus gaminio ilgaamžiškumo ir konstrukcijos patikimumo.

KARŠTAI VALCUOTO PLIENO PROFILIŲ LAIKANTYSIS RĖMAS

Laikantysis rėmas – pagrindinė rampos dalis, ant kurios laikosi visa konstrukcija. Nežiūrit į visuotinę tendenciją maksimaliai sumažinti savikainą, pasirenkant konstrukcinius sprendimus labai arti ribos, mes priėminme sprendimą išlaikyti tvirtą, stabilią ir patikimą laikančiąją konstrukciją. Buvo pasirinktas karštai valcuotų plieno profilių konstrukcinis sprendimas, užtikrinantis saugią ir ilgaamžę eksploataciją.

viber_image_2020-12-01_16-59-37.jpg
viber_image_2020-12-01_17-01-29.jpg

PADIDINTO ATSPARUMO PLATFORMA

Rampos platforma – pagrindinė jos darbinė dalis. Būtent ji yra dažniuasiai apkraunama, priima į save visas dinamines apkrovas. Nuo jos konstrukcijos pasirinkimo priklauso ir visos rampos ilgaamžiškumas. Mūsų konstruktoriams teko gerokai pasukti galvą, kaip suderinti rampos platformos atsparumą ir EN 1398 reikalavimus skersiniam liaunumui. Bet mums tai pavyko. Šiandien visa HKR serija pasižyni savo stiprumu ir atsparumu ir atitinka EN 1398 keliamus liaunumo reikalavimus. Būtent ši viena iš pagrindinių savybių ir daro mūsų rampas patvariomis ir ilgaamžiškomis.

3D PROJEKTAVIMAS IR APKROVŲ TIKRINIMAS

SKAITMENINIO MODULIAVIMO PRINCIPAIS

Nežiūrint į, atrodo, visiškai paprastą (iš išorės) konstrukciją, rampos nėra toks paprastas ir elementarus gaminys. Jos pastoviai apkraunamos dinaminėmis apkrovomis, turi visą eilę savo konstrukcinių ypatumų ir „paslėptų“ vietų, kurios gali nemaloniai nustebinti jau eksploatacijos eigoje. Būtent todėl mums ir teko pasitelkti šiuolaikinius 3D projektavimo metodus, o gautus rezultatus patikrinti baigtinių elementų skaitmeniniu modeliavimu.

 

Toks pasirinkimas leido išvengti paslėptų konstrukcijos klaidų, surasti optimalius sprendimus kaip konstrukcijoje, taip ir gamybos technologijoje. Ko pasekoje jūs, kaip vartotojas gausite tikrai patikimą ir ilgaamžį gaminį, kuris neturi savyje „vaikiškų ligų“.

PROJEKTUOTA PAGAL EN 1398 REIKALAVIMUS

Krovimo rampų projektavimas ir gamyba yra reglamentuojama EN 1398 normatyvų reikalavimais. Juose gana išsamiai nurodomi reikalavimai projektavimui, gamybai ir eksploatacijai. Pradedant nuo apkrovų parinkimo, jų skaičiavimo schemų, baigiant nuorodomis apie eksploataciją. Kaip pavyzdį, galima nurodyti dinaminės apkrovos koeficientą, reikalaujantį konstrukcijos atsparumo parametrus parinkti su 30 procentų atsarga, nustatyti maksimalų rampos plokštumos posvyrio kampą ir t.t. HKR serija pilnai atitinka visus EN 1398 reikalavimus. Jūs busite tikri ir garantuoti, kad turite gaminį, kuris leidžiamas eksploatuoti ir užtikrina visus saugumo reikalavimus.

PRISITAIKANTI PLATFORMOS KONSTRUKCIJA (EN 1398)

Dažnai pasitaiko atvejai, kai autotransporto krovininė platforma būna ne visiškai horizontali. Tai atsitinka dėl įvairių veiksnių. Gali būti dėl automobilio pakabos ypatumų ir ar dėl krovinio padėties ant platformos. Gali būti laikini persislinkimai kraunat ir/ar iškraunant krovinį. Visais tokiais atvejais, nemaloniausia, kas gali atsitikti, tai kada vienas jūsų rampos kraštas nebus prisglaudęs prie krovininės platformos. Tokiu atveju jūs susidursite su problema, kai laužomas jūsų krautuvas, gadinamos jo padangos ir važiuoklė, arba smarkiai apsunks krovimo darbai kraunant ratukais ar rankiniais vežimėliais.

 

Kad to nebūtų, HKR serijos rampos turi skersinį liaunumą, kuris papildomai kompensuoja tokius skersinius aukščio perkritimus. Tai dar vienas, gana svarbus parametras  rampų eksploatacijoje.

HARDOX PLIENO ATVERČIAMI/IŠSTUMIAMI TILTELIAI

SU DILIMUI ATSPARIA NESLIDŽIA DANGA

003.jpg

Viršuje nuotraukoje jūs galite matyti, kaip atrodo 14 mm storio paprasto konstrukcinio plieno tiltelis faktinėje eksploatacijoje. Tikrai nedžiuginantis vaizadas. Aiškiai matyti, kad paprasčiausiai tiktai didinti tokio tiltelio medžiagos storį neužteks. Būtent todėl mes nusprendėme nedidinti medžiagos storio, o pakeisti pačią medžiagą. HKR serijos rampų tilteliai gaminami ne iš paprasto konstrukcinio plieno, o iš daug stipresnio ir atsparaus dilimui. HARDOX plienas, naudojamas šių tiltelių gamybai, apie tris kartus stipresnis už analogiškus konstrukcinius plienus. Todėl mes ne tik sustiprinome tiltelį, bet ir padarėme jį plonesnį ir gražesnį. Na, o erdvinė atlenkiamų tiltelių konstrukcija tiktai pagerino šių tiltelių laikančiąsias sąvybes. Tam, kad jie būtų ne tiktai stiprūs, bet ir saugūs, mes juos padengėme ir specialia slydimui ir dilimui atsparia danga.

DARBINĖS DALIES DILIMUI ATSPARI NESLIDI DANGA

Sakoma, kad dėl skonio nesiginčijama. Visa konstrukcija HKR serijoje jau padengta karšto cinko danga. Bet kartais norisi ypatingų dizaino sprendimų. Tokiems atvejams mes siūlome papildomą neslidžią dangą. Ji ne tiktai pagerins optinį vaizdą ir taps vienu iš dizaino elementų, bet ir padarys jūsų krovimų rampą dar saugesnę.

HIDRAULINĖS STOTELĖS SU INTEGRUOTAIS

VALDYMO ELEMENTAIS

Visos HKR serijos rampos komplektuojamos specialiomis hydraulinėmis stotelėmis su integruotais valdymo elementais. Visi elementai sumontuoti ant pačios stotelės, neturi papildomų komplektuojančiųjų. Visai tai labai kompaktiškai sukomponuota. Toks sprendimas užtikrina, kad parinkti elementai subalansuoti tarpusavyje ir puikiai tinka jiems skirtoms užduotims. Jums neiškils problemų nei eksploatacijos, nei  aptarnavimo metu.

NEPRIKLAUSOMOS MODULINĖS APSAUGOS

Rampų apsauga nuo kojos pakišimo – viena iš svarbiausių saugumo elementų. Jeigu jos nėra arba ji veikia netinkamai, jūsų darbuotojai lengvai gali susižaloti. Deja, ši tema taip ir nesulaukė tinkamo dėmesio nei iš konstruktorių, nei iš darbo saugos specialistų. Didžioji dalis šiandien eksploatuojamų rampų yra arba visiškai be apsaugų, arba jos sulinkę ar nukritę. Kas sąlygoja tokią situaciją? Viskas labai paprasta. Tai konstrukcinių sprendimų specifika. Esmė tame, kad montuojant rampą duobėje yra ribotas konstrukcinės dalies aukštis. O, leidžiantis rampai žemyn bet kurie elementai, išsikišę už pagrindinės konstrukcijos, gali trukdyti. Būtent šitai ir apsprendžia, kad rampų šoninės apsaugos dažniausiai daromos segmentinės ir paslankios. Tai gerai veikia, kai rampa nauja. Bet jau po pusmečio toks sujungimas pradeda rudyti ir strigti. Tada apsauga sulenkiama arba nukrenta ir rampa eksploatuojama su didžiausiais pažeidimais.

Mūsų konstruktoriai priėmė nepaprastą sprendimą. Mums teko radikaliai pakeisti tokią apsaugos konstrukciją. Todėl ir atsirado modulinė, nepriklausoma šoninė apsauga, kuri naudojama rampoms, sumontuotoms duobėje. Tokia konstrukcija žymiai brangesnė už esamus analogus, bet leidžia saugiai eksploatuoti rampą ir/arba pakeisti ar suremontuoti pačias apsaugas neišmontuojant rampos. To dažniausiai jūs negalite padaryti net labiausiai paplitusių prekinių ženklų rampose.

APTARNAVIMO DANGČIAI

Tai - dar vienas mūsų HKR serijos ypatumas. Esmė tame, kad, norint aptarnauti rampą, dažniausiai jum tenka lįsti po ja. Vietos ten tikrai nėra daug ir aplinka ten toli gražu ne ta, kurioje jaustumėtės jaukiai. Todėl daugelis rampų arba visiškai neaptarnaujamos, arba aptarnaujamos smarkiai pažeidžiant reglamentą. O ir pats aptarnavimas kainuoja tikrai nepigiai. Siekiant pagerinti šią situaciją HKR serijoje konstrukciškai numatytas aptarnavimo liukas, per kurį jūs galite atlikti aptarnavimą iš krovininės platformos viršaus. Tai dar vienas elementas, išskiriantis mūsų gaminius ir parodantis, kad mums svarbu, kad jūs kuo ekonomiškiau ir komfortiškiau galėtumėte juos eksploatuoti.

GAMINTOJO SERVISAS

Prie gero priprantama greitai. Visiems jau tapo normalu, kad aptarnavimas yra vienas iš svarbių produkcijos veiksnių. Deja, kas liečia rampų pasaulį, tai ne visada taip. Dažniausiai statant objektą tiekėjai pasirenkami mažiausios kainos principu. Pradėjus eksploatuoti pastatą, jūs susiduriate su problema, kai spręsti jūsų serviso klausimus tampa ne taip ir paprasta. Įsitikinkite, kad jūs žinote, kas gamino jūsų gaminį, nuo kurio priklauso jūsų gerai dirbančio mechanizmo veikimas. Krovininių rampų gamyba ir eksploatacija – viena iš pagrindinių mūsų verslo dalių. Mes rinkome savo patirtį aptarnaudami rampas, pagamintas kitų. Mokėmės iš kitų klaidų ir ieškojome sprendimų, kaip tai pakeisti. Šiandien mes tęsiame tai ir tikrai noriai jums padėsime kaip teisingo sprendimo pasirinkime, taip ir eksploatacijoje.

 

Mes degame tam, kad klestėtumėte Jūs!