logotipas-atviras-permatomas-01.png

"BIRKAVAS" KONSTRUKCINIAI YPATUMAI

Kiekvienas daiktas turi savo istoriją, kaip jisai atsirado šiame pasaulyje. Vienų istorijos įdomios, kitos gal nelabai. Vienos tokios istorijos gyvena ilgai, palaipsniui apsipindamos legendomis ir įvairiais nebūties elementais, kitos, išblėsta greitai, užleisdamos vietą funkcionalumui ir praktiškumui.

Ne išimtis ir BIRKAVAS...

Prieš atsirandant šitam projektui, mes gana ilgai mąstėme – verta ar neverta eiti į gerai susiformavusį rinkos segmentą, turintį savo favoritus ir netgi savo „pilkuosius kardinolus“. Kaip visada, - apsisprendimą lėmė atsitiktinumas. Viename iš projektų paprasčiausiai prireikė automobilinių svarstyklių. Koks gi buvo mūsų nustebimas, kai mes neradome to, ko ieškojome. Ne. Negalima sakyti, kad svarstyklių nėra. Jų rinkoje net per daug. Bet to, kas atitiko mūsų lūkesčius mes ten neradome. Taip ir gimė BIRKAVO projektas. Šiek tiek kitoks..., negu tai, ką galite rasti šios dienos interneto platybėse.

INŽINERINIAI SPRENDIMAI JAU KŪRIMO STADIJOJE

Kadangi kūrėme visiškai naują produktą, mes nebuvomne pririšti prie kažkokių tai išlygų ir/ar buvusių konstrukcinių sprendimų. Todėl pradėjome nuo tuščio balto lapo. Projektavimo darbai buvo atliekami 3D modeliavimo aplinkoje. Reikia pripažinti, kad jeigu būtume visą tai  darę metale, tai tektų, ko gero, persikvalifikuoti į metalo laužo perdirbimo verslą...

Versijų buvo nemažai. Nuo klasikos, iš paprasčiausios dvitėjų konstrukcijos, iki „totalaus kosmoso“, - kai nekuriuos konstrukcijus elementus būtų reikėję gaminti 3D spausdintuvais iš titano karbido.

Kartais tiek įsitraukdavome į procesą, kad jeigu kas būtų stebėjęs iš šalies, tikriausiai būtų pagalvojęs, kad kuriame ne paprasčiausias svarstykles, o Formulės 1 bolidą. Būtent taip atrodė diskusijos dėl kiekvieno pagrįsto ar nepagrįsto kilogramo konstrukcijoje.​

Gal dar keisčiau būtų atrodę tam pačiam stebėtojui iš šalies, kai jau, praktiškai užbaigę bendrą konstrukcijos modelį, vėl sugrįžome prie pradžių ir sąmoningai pasunkinome kai kuriuos mazgus, siekdami padidinti konstrukcijų ilgaamžiškumą ir patikimumą. Paradoksalu? Taip. Bet mes turime savo principus...​

Galų gale, koks gi buvo geras pasitenkinimo jausmas, kai po beveik pusės metų darbo gavome tą modelį, kurio ieškojome. Idealo nebūna. Bet mes atsidūrėme gana arti...

 

Gražus inžinerinio dizaino sprendimas, puikiai subalansuotas, dirbantis ten kur reikia ir neturintis nereikalingų elementų, puikiai parinkti konstrukcijį skerspjūvai, ilgo ir kruopštaus darbo rezultatas. Visi lengviau atsikvėpė, kai tikrinant atsparumo skaičiavimus baigtinių elementų principu, švelnia „pavasarine“ žalia spalva nusidažė baigiamasis BIRKAVAS 3D modelis, patvirtindamas prielaidas, kad visa konstrukcija „dirba“. Nėra neapkrautų mazgų. O raudonų spalvų nebuvimas uždegė BIRKAVUI kelią į gyvenimą.

 

Koksai gi jisai – grįstas savotiškos genų inžinerijos principais, naujasis automobilinių svarstyklių gaminys – BIRKAVAS?

MODULINĖS KONSTRUKCIJOS PRINCIPAS

Ir kiti konstrukciniai elementai

Birkavas_moduliai_out1_web.jpg

Atitvaras

Išilginis elementas

Skersinis elementas

Birkavas_moduliai_in1_web.jpg
PUSH_ICON.png

Vos tik žvilgtelėję į konstrukciją, galime lengvai atpažinti profesionalių projektuotojų komandos braižą – modulinę konstrukciją.

Gal kiek sudėtingesnis principas gaminant vienetinius gaminius, tačiau puikiai atsiperkantis plečiant serijinius gaminius, gerinant gamybinį technologiškumą, pakeičiamumą ir siekiant pastovios kokybės. Akivaizdus sprendimas, kada papildomos investicijos projekto kūrimo stadijoje atsiperka galutinio vartotojo parinktyse.

Įkūnytas BIRKAVAS serijoje, jisai virto dviejų pagrindinių konstrukcinių elementų junginiu:

 

- Skersinis (bazinis) elementas, - skirtas visų apkrovų priėmimui, ir tolesniam perdavimui jų į svėrimo daviklių mazgą. paties integruoto svėrimo mazgo tvirtinimui ir visos infrastruktūros jame montavimui.

- Išilginis nešantis elementas, skirtas bazinių elementų tarpusavio sujungimui ir pagrindinio krūvio tarp atramų perėmimui ir perdavimui baziniam elementui.

Iš pirmo žvilgsnio, gražus ir paprastas sprendimas.

Deja, nedrįsčiau jo vadinti elementariu.

Nors patys elementai ir vienodi, jie nėra jau tokie paprasti, kaip galima pamanyti iš pirmo žvilgsnio. Žvilgtelėjus atidžiau iš apačios į konstrukciją atsiveria ne visai tokie jau ir elementarūs sprendimai. Išilginės sijos sujungtos viena su kita erdviniais trikampiais jungiančiais elementais. Iškart norisi atkreipti dėmesį į tai, kad jie, kartu su konstrukcijos viršutiniu lakštu sudaro lygiašonio trikampio trapecijas, jungiančias išilgines sijas. Panašūs sprendimai naudojami lėktuvų gamyboje, siekiant gauti konstrukcijos maksimalų atsparumą, naudojant minimalią masę. Kodėl nepasinaudoti gerais sprendimais?

Apacia su vamzdziais.jpg
BRK01-001-01SB-01.JPG

Ne mažiau įdomi ir bazinių elementų konstrukcija. Masyvūs nešantys profiliai, pratęsiantys išilginių nešančių elementų šonines nešančias sijas, gana nelauktai ir čia sutinkame trikampių baigtinių elementų analogija paremtas konstrukcijas. Atsakingiausiose vietose puikiai matomi jų kontūrai, formuojantys erdvinės nešančios konstrukcijos rėmą. Logiška. Jei išilginiuose elementuose matoma tokia logika – mažiau metalo, daugiau minties, būtų keista, jeigu jos nerastume čia.

Kalbant apie konstrukcinius ypatumus, tenka atkreipti dėmesį ir į integruotą instaliacijos sistemą. Puikiai suplanuota, integruota atskiruose konstrukciniuose elementuose, po bendro surinkimo apsijungianti į vientisą instalicinių ertmių sistemą, tarpusavyje sujungiamą atskirais metaliniais vamzdžiais. Gražu, estetiška – funkcionalu. Akivaizdi konstrukcinio dizaino sinergija. Kada iš anksto pragalvojant funkcionalumą sukuriamas puikus sprendimas. Tokiu būdu ne tiktai išsprendžiame visą instaliuotos elektronikos mechaninės apsaugos klausimą, bet ir izoliuojame nuo papildomų elektromagnetinių ir elektrinių iškrovų. O tai jau ne taip ir mažai, žinant pagrindinę visų automobilinių svarstyklių silpnąją vietą – pažeidimai perkūnijos sezonų metu, kai visa instaliacija paprasčiausiai dega nuo elektromagnetinių laukų sukurtų išlydžių. Norint kažką panašaus integruoti į jau esamas svarstykles vargu ar pavyks. O čia jau integruota bazinėje versijoje, konstrukciniais sprendimais. Toks dėmesys detalėms ir kompleksiniai sprendimai, tikrai verti pagyrimo.

 

Kalbant apie dėmesį detalėms, negalima praeiti ir pro sekantį įdomų sprendimą – aptarnavimo prieinamumas. Visus pagrindinius elementus jūs galite pasiekti pro specialiai tam konstrukciškai paliktas aptarnavimo vietas. Jums neteks lysti po svarstyklėm ar, neduok dieve, išardyti svarstykles, kad aptarnauti ar išvalyti svėrimo celių mazgą. Vėl gi stebina paprastumas ir funkcionalumas. Visos sunkiai pasiekiamos vietos turi savo aptarnavimo dangčius. Atsukate keletą tvirtinimo varžtų ir puikiai galite dirbti. Ir visiškai nesvarbu, ar norite tik išvalyti, ar norite visiškai pakeisti svėrimo daviklį.

               

Jeigu jau teks atidarinėti aptarnavimo angas, nepamirškite atkreipti dėmesį į dar vieną detalę, nemažiau svarbią. Išoriškai tikriausiai net neatkreipsite dėmesio, bet jinai labai svarbi – visi dangų elementai (dangčiai) padaryti iš ypač atsparaus Švedų koncerno SAAB dilimui atsparaus plieno. Esmė tame, kad jisai ne tik atsparus dilimui (kas irgi nemažai svarbu), bet dar ir du kartus stipresnis už paprastus konstrukcinius plienus. Todėl jums neteks susidurti su ta problema, kai gana nedidelio ploto paviršiai „susmenga“ į aptarnavimo angas. Maloniai „paglosto“ akį ir tas pats funkcionalumo ir dizaino derinys. Kadangi švedų plienas neturi „rifliuoto“ paviršiaus, konstruktoriai negalėjo praeiti pro tokį akibrokštą. Todėl šios detalės „pasidengė“ specialia atsparia dilimui neslidžia danga. Tuo pačiu konstrukcija pasipildė gana ryškiu dizaino elementu, gražiai ją išskiriančiu iš aplinkos. Dar vienas dėmesio detalėms įsikūnijimas.

ANTIKOROZINĖ DANGA

Sekantis konstrukcinis sprendimas – karšto cinko antikorozinė danga. Tai jungiamoji grandis tarp inžinerijos, dizaino ir funkcionalumo. Dažnai kyla ginčai ir klausimai, koks antikorozinis padengimas yra geriausias ir koks yra pakankamas. Jeigu žiūrėti iš standartų pusės, tai mes rasime net penkias padengimo klases. Pradedant nuo C1 ir baigiant C5, su įvairiomis tarpinėmis poklasių variacijomis. Esmė yra tame, kad kalbant apie parmoninius įrenginius, o šios gaminių grupės nes galime priskirti tiktai jiems, patyrę konstruktoriai kalba tiktai apie dvi korozinio padengimo klases C3 – skirtą viduje naudojamiems įrengimams ir C5 – viskas kas naudojama lauke. Visa tarpinė klasifikacija labai sąlyginė, turinti labai daug išlygu ir naudojama tiktai tada, kai reikia rasti kompromisą tarp kainos ir kokybės. Kaip visi puikiai žinome, bet kuris kompromisas yra netinkantis nei vienai nei kitai pusei sprendimas. Tai yra, mes gauname sąlyginai labai bragią kainą už mūsų poreikius netenkintį sprendimą. Blogiausia tokiuose „kompromisuose“ būna tai, kad grįžti prie pradinės situacijos jau būna vėlu. Taip ir tenka naudotis amžinu „kompromisu“, kai tu metai iš metų bandai perdažyti, o jisai vistiek surūdija.

               

Kaip ne keista, BIRKAVAS jokių kompromisų nepripažįsta. Jeigu darome, tai darome ilgam. Jeigu nedarome – tai nedarome visai. Būtent tokia logika įžiūrima šiame gaminyje. Ne išimtis ir antikorozinė danga. Be kompromisų. Karšto cinkavimo danga. Vienas iš brangiausių, bet ir vienas iš geriausių pramoninių antikorozinių padengimų. Pagrindinis jo privalumas – nepriklausomybė nuo žmogiškojo faktoriaus. Puikiai padengiami ne tiktai išoriniai paviršiai, bet ir visos ertmės iš vidaus, ko praktiškai neįmanoma pasiekti jokiais kitais padengimais.  Būtent toks padengimas yra atspariausias įrenginiams, ekspluatuojamiems lauko sąlygomis. Jis atsparus rūgštiniams lietums, nebijo temperatūros perkritimų, kelio druskų ir pan. Žodžiu, jeigu jums reikia funkcionalaus ir „dirbančio“ paviršiaus, pro šitą dangą nepraeisite.

               

Ar galima tokį atsparumą pasiekti kitais būdais? Taip galima. Tiktai visa bėda tame, kad pasiekti garantuotam C5 klasės dengimui jums teks puikiai apdirbti pradinį pavišių, trim arba keturiais sluoksniais užnešti VISAS technologines dangas, ko pasekoje gausite sluoksnį ne mažesnį negu 350 mikronų. Ir … nustebę pamatysite, kad kainos atžvilgiu jūs ne tik kad nesutaupėte, net … išsileidote. Jau nekalbant apie vidinius paviršius, kurie taip ir liko nedažyti. Kompromisas? Vargu bau. Greičiau nieko netenkinantis sprendimas. Karštas cinkavimas kaip demokratija – ne idealas, bet nieko geresnio kol kas nėra.

SKAITMENA BLOGIAU UŽ ANALOGĄ?

 

Šiandieniniam skaitmeniniam pasaulyje toks klausimas skamba absurdiškai. Deja dar tenka susidurti su tokiais teiginiais, kad automobilnėse svarstyklėse analoginiai svėrimo davikliai geriau. Ar tikrai? Žinoma, kad ne. Aišku, kad esant totaliam pasauliniam skaitmeniniam formatui, atsiranda žmonių, kurie ir šiandien dar naudoja vinilinių plokštelių grotuvus. Nesiginčysiu, taip, jie turi savo pliusų ir tikriausiai savotiškai atkuria garsą (teigiama , kad geriau, bet aš sakyčiau, kad kitaip). Bet šiandien jau niekas nesiginčija principingai – skaitmena.


   Panašiai yra ir su automobilinėmis svarstyklėmis. Gana brangi įranga. Dažnai esamus poreikius atitinka ir analoginis formatas. Jeigu kalba eitų apie tai, keisti ar nekeisti geras analogines  automobilines svarstykles į naujas tik todėl, kad pastarosios skaitmeninės – sprendimas vienareikšmiškas – ne. Bet, jeigu jūs norite įsigyti naujas svarstykles, kurias planuojate eksploatuoti virš dešimties metų, sprendimas irgi vienareikšmiškas – tiktai SKAITMENA. BIRKAVAS - naujas produktas. Todėl tikriausiai netenka stebėtis, kad net bazinėje versijoje jūs rasite tiktai skaimeną. Kodėl? Viskas labai paprasta – tai tas sprendimas, kuris reikalingas jums. Kam tada siūlyti kažką kitą, apgaudinėjant save ir kitus? BIRKAVUI nekyla klausimų analogas ar skaitmena. Kyla klausimų – kokia skaitmena. Ir čia verta pažvelgti daugiau. Juk pasiūliusi tiek įdomių konstruktyvinių sprendimų, komanda negalėjo paprasčiausiai praeiti ir čia.   

               

Ir neveltui žvilgtelėjome. Dėmesį vėl pritraukia baziniai sprendimai. Davikliai gaminti Europoje. Kaip ne keista, nežiūrint į tai, kad galima rasti neblogų sprendimų rytų gamintojų asortimente, bekompromisis sprendimas – Europa. Lygiai taip pat, kaip nėra ir keleto gamintojų produktų. Logiška. Jeigu tu pasirinkai gerą produktą, kam tau kiti? O jeigu nesi įsitikinęs savo pasirinkimu, kam rekomenduoji jį savo klientui? Paprasta, kaip dukart du. Deja, ne visi nori šitą tiesą pripažinti. Kartais, pataikaujant su ir kitiems, legviau pasiteisinti aukščiau jau minėtu kompromiso variantu. Tai yra nieko netenkinantis sprendimas. Tokių reikia? Gal... Bet BIRKAVE jų nerasite. 

               

Jeigu į kinišką laikrodį įdėti šveicariškas baterijas jisai taps šveicarišku? Aišku ne. Lygiai taip išėjo ir su skaitmenine BIRKAVO elektronika. Neužteko vien tiktai skaitmeninių daviklių. Teko padaryti taip, kaip turi būti. Ir vėl jau matytas dėmesys detalėms. Atrodytų visai nereišmingi niuansai ar štrichai. Pavyzdžiui, tai, kokie protokolai naudojami duomenų perdavimui. BIRKAVUI neužteko įprasto duomenų perdavimo standarto. Jie vėl gerokai kilstelėjo kartelę RS 485 formato duomenų perdavimas. Geras, patikimas, apsaugantis nuo pašalinių triukšmų ir skirtas perduoti duomenis tolimiems atstumams. Ko gero geriausias iš pramoninių standartų. Sisteminiai sprendimai, kurie gali pakelti patikimumą? Taip. O kodėl ne? Mes juk dirbame su matavimo įranga. Paprasčiausiai padarykime geriausiai tą, ką galime mes. Klaidų ir netikslumų padarys ir be mūsų. Atrodytų tokia paprasta gyvenimo tiesa. Bet, deja ne visada ja vadovaujamės.

               

Grįžtant prie sisteminių sprendimų. Atrodytų mažas pokytis, keičiant duomenų perdavimo formatą nuo svėrimo daviklių pagimdė visą seką. Dėmesys detalėms, ar detalus dėmesys sistemai? Bet faktas lieka faktu visa elektroninės skaitmenos liniuotė specialiai pritaikyta būtent tokiam duomenų perdavimo formatui. Akivaizdu – BIRKAVAS nedaro kompromisų. Arba darom, arba ne.

Sensocar_components.jpg

TIKSLUMAS, KURIUO GALITE PASITIKĖTI

Kas bus, jeigu vaistininko svarstyklės bus netikslios? Tikriausiai nieko gero. Mažų mažiausiai rizikuojam žmogaus sveikata, o maksimaliai ir gyvybe. Gal būt todėl vaistininko svarstyklės šiai dienai maksimaliai priartėja prie tikslumo įdealų.               

   

O kas bus, jeigu automobilinės svarstyklės bus netikslios? Rizikuojame žmonių gyvybėmis? Na, tikriausiai jau ne. Bet kaip tai gali atsiliepti jūsų verslui? Tikriausiai irgi nieko tragiško, bet nemalonių dalykų gali pridaryti. O ir suminis nuostuolis per laiko tarpą gali susikaupti nemenkas.               

   

Dar blogiau bus, jeigu jūsų svarstyklės turi ne pastovų netikslumą, bet jų parodymai „plaukioja“. Viskas labai paprasta, jūs negalite jomis pasitikėti. Ir tada jų buvimas visiškai netenka prasmės. Jūs brangiai nusipirkote interjero elementą. Yra šimtai priežasčių, dėl ko tai gali atsitikti. Vienas iš jų galima nugalėti elementariai, kad ir kasmetinės patikros metu, kitų, deja, gali ir nepavykti išvengti.               

   

Apie vieną tokį „plaukiojantį“ elementą ir norisi pakalbėti. Tiksliau apie visą kompleksą nelabai atsakingų konstrukcinių sprendimų, į kuriuos dažnai bandoma nekreipti dėmesio. Koks bebūtų tikslus ir geras svorio indikatotius (celė), analoginis ar skaitmeninis, nelabai svarbu. Jisai lieka viso labo tiktai matavimo elementu. Labai svarbu kaip ir ką mes juo matuosime. O dar svarbiau, kur ir kaip mes jį tvirtinsime, arba bazuosime, jeigu kalbėti inžinerine kalba.​ Kodėl tai taip svarbu? Viskas labai paprasta. Jeigu įdėmiai žvilgtelėsime į automobilinių savrstyklių formą, tai pastebėsime, kad jų galai turi sferinę formą. Tuo tarpu patys davikliai yra išilginio cilindro formos. Bet kokiu atveju jie matuoja jėgą (spaudimą) tiktai lygiai vertikalia kryptimi. Kuo didesnis polinkis nuo vertikalios ašies, tuo labiau „plaukia„  parodymai. Bet kurio gamintojo, gaminančio ir tiekiančio svorio indikatorius techninėje spefikacijoje aiškiai nurodyta ir ribinės svorio daviklio palinkimo ribos. Ne daugiau 4 laipsnių nuo vertikalios ašies.               

   

Dabar labai svarbus momentas – kaip konstrukciškai garantuoti tokį daviklio pozionavimą, kad jisai visą laiką būtų vertikalioje pozicijoje? Tuo labiau, kad mes niekaip negalime apriboti apkrovos ir judesio, tenkančio būtent vertikaliai (tiesioginis poveikis svėrimui). Yra du keliai: vienas gana nepaprastas ir sudėtingas techniškai, kitas – paprastas ir visai nesudėtingas – pateikti pseudosprendimą, paprasčiausiai įsukant du varžtus ir nesukant sau galvos. „Ir taip sueis...“              

    

Akivaizdu, kad BIRKAVO atveju „Ir taip sueis“ netinka. Arba darom arba nedarom visiškai. Kadangi jau apsiėmėm daryti, teko ieškoti techninio situacijos sprendimo.               

   

Visiškai išradinėti dviračio neteko. Gana dažnai naudojami panašūs sprendimai Vokietijos gamintojų. Davikliai tvirtinami specialiose platformose, gerai apribojančiose linijinius poslinkius ir visiškai neįtakojančiose vertikalios svėrimo daviklių apkrovos. Deja šitie konstrukciniai sprendimai buvo sukurti dažniausiai svarstyklių sistemoms, skirtoms bokštams tvirtinti. Linijiniai tokių sistemų matmenys dažnai neviršija ir trijų metrų. Ar galima jas aklai imti ir taikyti automobilinėms svarstyklėms, kurių ilgis siekia 18 ar net 24 m?               

   

Pasirodė ne visai viskas paprasta. Teko vėl sėsti konstruktoriams prie erdvinio modeliavimo ir skaitmeninio simuliavimo. Paaiškėjo dar viena įdomi problemėlė. Maža to, kad svarstyklės visiškai kitaip apkraunamos linijinėm apkrovom, jas dar gana jautriai veikia ir metalo fizinio plėtimosi faktorius, jam šylant arba šalant. Pakalbėjus su servisą atliekančiais specialistais, greitai išaiškėjo, kad teoriniai skačiavimai turi ir praktinį patvirtinimą. Gana dažnai pasitaiko rasti „gulinčius“ svorio daviklius. Tai yra, sumuojantis mechniniams poslinkiams su linijiniais poslinkiais nuo temperatūrų pokyčio davikliai paprasčiausiai „gulasi“. Blogai, kai nuo tokių apkrovų davikliai paprasčiausiai lūžta, bet dar blogiau, kai jie nelūžta, bet pradeda rodyti visiškai ne tuos duomenis , kuriuos reikėtų.                

    

Dabar grįžkime prie šūkio, BIRKAVAS šūkio -  „Preciziškumas Jūsų verslui“. Manau, kad neišsprendus tokios problemos negalima net kalbėti apie kažkokį preciziškumą. Jūsų svarstyklės pavirsta į metalo platformą, su indikatoriumi, rodančiu daug skaičių. Sutikite, gana brangus žaisliukas.               

   

Kaip visada, sprendimas gimė kompleksiškas, apjungiantis visą eilę konstrukcinių sprendimų. Visa tai įsikūnijo bendroje tvirtinimo/pozicionavimo sistemoje, kiek vėliau įgavusioje savo darbinį pavadinimą 5D SETS  (Penkių laipsnių ribojimo svėrimo elementų tvirtinimo sistema). Nuo klasikinių svėrimo elementų pozicionavimo plokščių šita sistema skiriasi tuo, kad ji kompleksiškai apima ne vieną tvirtinimo plokštę, o kompleksinę (bendrą) tvirtinimo sistemą, leidžiančią visai konstrukcijai laisvai ir nevaržomai kompensuoti linijinį šiluminį konstrukcijų plėtimąsi, neįtakojant tuo svėrimo daviklių darbo. Be to sistema išplėsta integruotais elementais, priskiriamais papildomai apsaugai nuo elektromagnetinių laukų generuojamų iškrovų. Ši integruota sistema gavo netgi savo darbinį pavadinimą IGIS 3 (trijų laipsnių kompleksinė apsaugos sistema nuo elektrinių iškrovų).               

   

Gražus sinergetinis sprendimas, leidžiantis mums šiandien teigti, kad BIRKAVAS produktų liniuotės svarstyklės sveria (o ne tik rodo skaičius). Daug tai ar mažai? Manau, kad , jeigu jūs norite sverti, tai turėtų būti vienas iš esminių faktorių, lemiančių Jūsų pasirinkimą.               

   

Va tokia išėjo mūsų trumpa istorija. Baigiant belieka pasakyti, kad BIRKAVAS, tai ne vien svarstyklės, tai ištisas projektas, apjungiantis savitą gyvenimo filosofiją ir požiūrį į tai, ką ir kaip mes darome savo gamyboje, versle ir gyvenime.               

   

Jeigu jus nors kiek palietė tai, kas parašyta. Jeigu jums įdomūs produktai, kurie skirti ne vienai dienai. Jeigu Jūs ne toks turtingas, kad pirktumėte pigius daiktus, susiraskite mus. Mes tikrai turime Jūms ką pasiūlyti, ir Jūs būsite patenkinti tais daiktais, kuriais galėsite pasitikėti.               

   

Na, o baigiant norisi atsisveikinti kitu šūkiu, kurį galite pamatyti „Ugnies sakalų“ vizitinėje kortelėje:

   

Mes degame tam, kad Jūs klestėtumėte!